Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Doprava tovaru

CENA ZA DOPRAVU


Cena dopravy15 Euro *
Čas dodaniaPodľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.

Osobný odber v Poprade
Cena dopravyZadarmo
Čas dodaniaPodľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?Keď bude Vaša objednávka pripravená, zavoláme vám, a môžete si ju prísť vyzdvihnúť.

DOPRAVA TOVARU

Nábytok dopravujeme externou profesionálnou prepravou bez možnosti vynesenia tovaru do bytu  po celom Slovensku. Zásielky sú štandardne doručované na palete ,ktorú dopravca vyloží celú prípadne rozbalí na vozidle. Pri vykládke zásielky si je príjemca  povinný zabezpečiť pomoc na vyloženie zásielky. Nami ponúkaná tarifa za dopravu je s doručením tovaru počas celého dňa nie na konkrétnu hodinu.

Pri preberaní zásielky od prepravnej spoločnosti budte prosím opatrný. Kuriér má vyhradený čas na to, aby ste si dodaný tovar riadne skontrolovali a prípadne aj rozbalili a určite neodíde bez Vášho podpisu alebo úhrady za tovar. Podpisom prevzatia bez námietok deklarujete že je dodaný tovar bez závad ktoré mohli vzniknúť pri preprave a následné zistenia dopravca určite neakceptuje.
Záleží nám na tom, aby ste objednaný tovar mohli maximálne využívať a boli s ním spokojný. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou.
Dôkladne skontrolujte obal zásielky, skontrolujte hlavne rohy a hrany balenia,keď máte podozrenie že niečo nieje v poriadku tak neváhajte tovar rozbaliť hlavne časti ktoré pretrčajú z palety na ktorej je tovar uložený.
V prípade, že Vaša zásielka obsahuje sklo, tovar pri preberaní vybaľte a skontrolujte

Ak pri preberaní zistíte, že obal je viditeľne poškodený, zásielku neprevezmite, okamžite spíšte s vodičom reklamačný protokol (prosíme vytvoriť fotodokumentáciu poškodenia zásielky do digitálnej podoby) a bezodkladne nás o tejto situácii informujte mailom na info@nabytokpoprad.sk, alebo telefonicky . Nakoľko je prepravovaný tovar riadne poistený celú škodu uhradí prepravca a Vám tak nevzniknú žiadne zbytočné náklady a komplikácie.
Skontrolujte tiež počet balení a zapíšte ho na preberací protokol. Je to nevyhnutné v prípade, ak sa pri rozbaľovaní zistí, že nebola dodaná celá zásielka a niektoré časti chýbajú.
Ak zistíte, že Váš tovar je poškodený (nie vašou vlastnou vinou) až doma po vybalení zásielky, a obal nebol poškodený prepravcom, bezodkladne nás kontaktujte a to najneskôr do 24 hod po prevzatí emailom na info@nabytokpoprad.sk, alebo telefonicky. Samozrejme, že takúto reklamáciu od Vás bez problémov prijmeme a vybavíme najneskôr do 30 dní + čas na prepravu tovaru.


 

                                      Zväčšiť mapu