Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Doprava tovaru

Doprava tovaru 

Doprava tovaru po celej SR.

Pri nákupe do 500 €  len za 15 € 

Pri nákupe nad  500 €  ZADARMO !!!


Čas dodaniaPodľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.




Osobný odber v Poprade
Cena dopravyZadarmo
Čas dodaniaPodľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?Keď bude Vaša objednávka pripravená, zavoláme vám, a môžete si ju prísť vyzdvihnúť v pondelok až piatok od 9 do 17 hodiny v našej predajni na ulici J.Curie 738/43 POPRAD

DOPRAVA TOVARU

Tieto podmienky platia pri nákupe na E-shope nie v predajni !!

Nábytok dopravujeme externou profesionálnou prepravou bez možnosti vynesenia tovaru do bytu  po celom Slovensku. Zásielky sú štandardne doručované na palete ,ktorú dopravca vyloží celú prípadne rozbalí na vozidle. Pri vykládke zásielky si je príjemca  povinný zabezpečiť pomoc na vyloženie zásielky. Nami ponúkaná tarifa za dopravu je s doručením tovaru počas celého dňa nie na konkrétnu hodinu.

Pri preberaní zásielky od  prepravnej spoločnosti budte prosím opatrný.Zástupca predávajúceho má vyhradený čas na to, aby  ste si dodaný tovar riadne skontrolovali a prípadne aj rozbalili a určite neodijde bez Vášho  podpisu alebo úhrady za tovar. Podpisom prevzatia bez námietok deklarujete že je dodaný tovar bez závad ktoré mohli vzniknúť pri preprave a následné zistenia dopravca určite neakceptuje.

Záleží nám na tom, aby ste objednaný tovar mohli maximálne využívať a boli s ním spokojný. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou.

Spolu zo zástupcom predávajúceho  dôkladne skontrolujte obal zásielky, skontrolujte hlavne rohy a hrany balenia ,ked máte podozrenie že niečo nie je v poriadku tak neváhajte tovar rozbaliť hlavne časti ktoré pretrčajú z palety  na ktorej je tovar uložený.

V prípade, že Vaša zásielka obsahuje sklo, tovar pri preberaní vybaľte a skontrolujte .Prípadné poškodenia a prípadne chýbajúci počet balení  zástupca predávajúceho  zapíše do preberacieho protokolu . 

Ak zistíte, že Váš tovar je poškodený (nie vašou vlastnou vinou) až doma po vybalení zásielky, a obal nebol poškodený prepravcom, bezodkladne nás kontaktujte a to najneskôr do 24 hod po prevzatí emailom na info@nabytokpoprad.sk, alebo telefonicky.